יום שלישי, 28 במרץ 2017

יום המעסיק תשע"ז 2017 מאת גדעון שדה

Image result for ‫יום המעשים הטובים 2017‬‎

שלום לכולם! כאן גדעון שדה עם כתבה שמסכמת את יום המעסיק שהתקיים היום ה-28 במרס 2017 מ-09:15 בבוקר עד בערך בסביבות 11 בבוקר. רק שתדעו שעדיין לא הצלחתי להוציא תמונות לשים בכתבה, אז כשאצליח אני אשים אותם בכתבה.


אם ברצונכם לשמוע את הסיקור לחצו על "קראו עוד". כן אני יודע שזה ניסיון פרסום זול ומגעיל גדעון מספר 2, אבל אז איך הם יקראו את הסיכום?
היום, ביום המעשים הטובים הבינלאומי כיתות נווה קיימו טקס למעסיקים בשביל להעריך ולהוקיר למעסיקים אשר נתנו לנו הזדמנויות להשתלב במקומות העבודה שלהם בשביל להרוויח ניסיון. לטקס קוראים "יום המעסיק", דבר שתלמידי נווה הצעירים יותר יצטרכו לדעת כאשר הם יעבדו.

בהתחלה כל המכינה הביאה אוכל לארוחה שעשינו לכבוד הטקס, בעוד אני, נסי, תמר ועדן מכיתת י"ב 4 קיבלנו את פניהם של המעסיקים בשער.

כאשר התחיל הטקס אביתר וסתיו הנחו אותו בצורה ממש טובה לדעתי והם עשו את הכל כמו שצריך. אחרי ההקראה הראשונה אלמוג הוזמן לשיר את השיר "תתארו לכם", שיר שהוא יודע לשיר מאוד טוב בגלל הרבה פעמים שיצא לו לשיר את השיר וזה גם התאים לאווירת היום של נתינה.

אחרי השיר יעל וירוב הוזמנה להקריא קטע שכתבו המורים למעסיקים, ולאחר מכן אני הוזמנתי להקריא קטע שעדן כתבה בשם כל התלמידים למעסיקים, ונדמה לי שיצא לי טוב. אחר כך להקת "נווה מדבר" שרו שיר (אני לא זוכר איזה) ואורנה הוזמנה להקריא משהו גם כן.

לאחר מכן כולם הוזמנו לחלק למעסיקים שלנו לבבות מסדנאת הבטון שלנו, ואחרי זה הוזמנו לסעוד מהסעודה הגדולה שהכנו וכל המעסיקים חזרו לאחר מכן לעבודתם וחלק מהתלמידים סידרו את חדר האוכל החדש, שעדיין לא נפתח דרך אגב, והמשכנו ביום שלנו.

אני הרגשתי ממש טוב עם הטקס הזה. הוא היה מעוצב בדרך נחמדה שנתן תחושת נוחות כשלכל מקום עבודה היה שולחן משלו, הברכות והשירים נכתבו בטעם טוב ועם הרבה התחשבות במילים. אני מאמין שהשנה זו הייתה הצלחה ענקית ומקווה שתצליחו להגיע לאותם סטנדרטים בשנה הבאה.

טוב, עד כה הכתבה. אם יש לכם תמונות שצילמתם של הטקס אנא לשלוח לי בדוא"ל ואני אפרסם בכתבה. ביי ביי.


הנה סרטון נחמד לצפייה לכבוד יום המעשים הטובים  :


6 תגובות:

  1. גדעון. הכתבה כתובה היטב. מלאת מידע . מקסים!

    השבמחק
  2. תודה על הכתבה גדעון, היה ממש מעניין לקרוא את הזווית שלך לאירועי יום המעסיק!

    השבמחק
  3. נשמע כול כך טוב שממש מצטערת שלא הגעתי לטקס.
    יעל דגן

    השבמחק
  4. אני חושב שהיום הזה מנצל אנשים אני חושב שהיום הזה לא חיובי

    השבמחק
  5. פשוט צריך להפסיק את יום זה הוא פשוט מגעיל אותי

    השבמחק